Svaghet

Vet inte varför jag blir så himla påverkad av det här. Men det blir jag. Mamma kallar det för överbelastning av systemet och det stämmer nog ganska bra. Överbelastning tillsammans med en känsla av hjälplöshet är nog den sämsta kombinationen någonsin.

Därför känns det bra att Pluttis kommer upp i Gittan även om det är ett knappt dygn hon är här. Hon får mig alltid på gott humör, kanske så bra att vi kan gå ut och ta ett glas vin. Men vi får se, jag har blivit lovad choklad iaf så då är jag nöjd. Det botar det mesta tror jag :)

Ensam för två timmar nu iaf, det borde jag kunna hantera utan några större problem. Jag hatar att känna mig svag, den här dagen har jag känt mig svagare än på länge och jag gillar definitivt inte känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback