söndag med hela familjen

Godmorgon alla mina solstrålar! Ganska vackert väder och vi ska snart iväg till mellbystrand för en liten promenad på stranden och lite fika i solen. Tänkte oxå passa på att gå förbi mosters och morbrors lägenhet, pappa har inte varit där än faktiskt. Glädjande är att Lisa och Emil kommer på lite söndagsbesök, mysigt att ha hela familjen samlad :) Får se vad emmeli säger när hon kommer hem ikväll och hela huset verkligen är fullt haha. Jag kan oxå glädjande meddela att det går mycket snabbare att skriva med x10an nu, jag börjar förstå hur man kan få upp tempo faktiskt. Jag och telefonen kommer mycket bättre överens nu. Kan nästan börja tänka mig en touch - så länge det är en Sony Ericsson då givetvis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback