Scary me

Tog en lång promenad i solen idag. Riktigt härligt väder, förutom att det var så pass kallt att jag fick huvudvärk så kändes det nästan lite som vår :)

Gick faktiskt 10 000 steg nästan exakt och mitt knä känns knappt! :D Helt fantastiskt och jag vet hur jag kommer "träna" (jag ser inte det som träning precis, jag blir ju inte överdrivet trött av det precis) nu innan operationen iaf! Sprang in på Kicks oxå för att köpa lite underlag och kom ut med underlag i ansiktet, jag frågade om hjälp och hon var ju tvungen att prova så jag fick rätt nyans. Och sedan såg jag blek ut så då fick jag solpuder på pannan oxå. Hjälpsam haha ;)

Nu ska jag snart sätta mig och plugga (kul, not) och sedan får vi se vad som händer ikväll. Det pratades lite om fest men jag vet inte om killarna är så sugna att ha med mig... då måste de ju censurera sig (jag har fortfarande inte fattat varför). Men vi får se... har förresten klurat ut att en av killarna är lite rädd för mig (det skulle förklara mycket nämligen). Konstig känlsa, jag känner mig inte så läskig men det kanske jag är?

Nej, nu blir det lite träning och sedan blir det plugg. Toodles!



Hur kan lilla jag vara läskig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback