Rolling in the deep

Har spenderat ovanligt mycket tid med skolarbete de senaste dagarna, när vi väl har lagt av för dagen har jag varit helt slut. Och då menar jag verkligen helt slut. Är det för att det tar tre gånger så lång tid att ta sig till skolan och drar sju gånger så mycket energi? Eller är det för att jag helt enkelt fortfarande har ett semesterhuvud? :P

Har jobbat av lite i de olika kurserna, att vi läser 200 % de här första veckorna får mig ibland att ha lite svårt att andas, tills jag tar tag i det och upptäcker att det inte är såå farligt ändå.

Lyssnade på Adele imorse på mtv och jag måste säga: wow. Perfekt för mig just nu. Mitt enda (stora) problem är att spotify fungerar med viss oregelbundenhet och driver mig till vansinne. Allt jag vill lyssna på just nu är mörka låtar, en stark röst och vacker text. Är det för mycket begärt!?





Adele - Rolling in the deep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback