Prinsessan och grodan...?

Det märks att jag inte har sovit så mycket inatt för jäklar vad trött jag blev nu efter maten! Småslumrade till the Princess and the Frog, tycker faktiskt den är bra. Göttig musik (från någon som inte gillar jazz så är det storartat beröm), hyfsad historia och bra karaktärer. Speciellt flamsiga, flummiga, drömmande och bortskämda Charlotte LaBouff är fantastiskt bra.

Eftersom jag är så här trött så funderar jag allvarligt på att bara gå och lägga mig för dagen. Då kanske jag vaknar tidigt imorn och kan få saker gjorda då. Hade varit bra så att säga. Dock vill jag ju se Solsidan först och det känns inte alls bra att gå och lägga sig vid sju så jag skjuter lite på det :P

Promenaden var fantastiskt go, promenerade i en timme igen, lite drygt, och det känns verkligen inget i knäet. Nöjd? Sååå nöjd. Sååå nöjd med hela dagen faktiskt... 20 februari blev ett bra dygn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback