Plötsligt händer det?

Jaha, så var det måndag igen. Vet inte riktigt vart veckorna tar vägen. Har iaf hunnit både plugga och klippa hunden så det känns bra. Att hunden sedan blev söt igen, det känns ännu bättre :) Jag har kanske fått in teknik lite med klippmaskinen för idag gick det både snabbt och ebba hatade mig inte alltför mycket!

Bojkottar det här med Alla Hjärtans-dag (som vanligt), iaf på kärlekshållet (funderar allvarligt på att bojkotta allt där och leva resten av livet som gammal nucka). Kramar istället min älskade mamma, min fina sambo, min mjuka vovve, min mjuka Bäbis och min pappa (när han väl kommer hit efter jobbet). Det känns mer vettigt.

Imorn blir det läkaren, jag vet fortfarande inte vad jag hoppas på förutom att inte få fler besvär efter det här... jaja, får ju se imorn. Det är ett vanligt sketet besök hos läkaren, ett jag har gjort fler gånger än jag vill räkna och att ha förhoppningar inför ett läkarbesök är som att förvänta sig en hög vinst på en trisslott. Ganska kört.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback