Plattfisk

Fick en liten knäpp och plattade håret. Och ja, jag menar hela håret. Är nog 1,5 år sedan jag gjorde det senast och det känns lika ovanligt som det brukar; vad i hela friden ska jag göra med allt hår som når så långt nerför ryggen?! Tog dock inte mer än en timme, ganska ok med tanke på att jag gjorde det själv :)

Dock borde jag kanske ha kollat väderprognosen först... SMHI hävdar regn imorn vid sju. Jag tänkte sticka nosen utanför dörren runt åtta, hoppas det har slutat annars kommer jag se ut som en förrymd pudel på lektionen (istället för ett förrymt troll visserligen), mitt plattade hår brukar verkligen inte gilla regn ;D Hoppas SMHI har lika fel som vanligt helt enkelt :D

Nu ska jag sova och störa mig på allt hår jag har ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback