lördag med familjen :)

Sitter i soffan med pappa och ebba som sällskap och - smäll nu inte av av förvåning allihop - fotboll; Liverpool mot soffan. Lyckas mellan varje besök glömma bort att jag har viasat sport medan pappa har full koll på det givetvis haha. Själv kan jag ju inte säga att jag är överdrivet engagerad utan sitter och försöker blogga med x10an. Det går sakta kan jag meddela, hur i hela friden kan folk skriva snabbt med touch övergår mitt förstånd för det här är totalt omöjligt!! Har idag varit ute på stranden, helt fantastiskt väder som mamma, pappa och ebba kunde njuta av medan de väntade på den linkande dottern. Det går inte snabbt men det går långsamt som vi brukar säga i familjen :) Ikväll får vi se vad som händer, inte så mycket alls antagligen men det är ganska trevligt; spela lite kort, dricka lite vin och bara prata som vanligt. Vi är familjen där det händer allt och ingenting helt enkelt :) Mamma fick en liten knäpp - går det i familjen månne? - och har antagligen köpt sig en bil såhär på eftermiddagen! det var ju dags för den gamla höll verkligen på att gå åt helsicke. Ska bli väldigt kul att få provköra den! Det bästa är ju trots allt är det ju automat vilket innebär att jag kan köra den även med robocop-bandaget!! Woho!!!! Jag älskar nya bilar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback