Inte så ensam trots allt

Min sambo is back in town! Myys! Eller nja, typ. Inte mys som i mys, men mys som i fan-vad-det-är-skönt-att-ha-sällskap! :) vi har suttit och pratat, pluggat lite och nu vilar i i våra respektive rum.

Ikväll blir det gymmet efter lite snack kring konstruktionsuppgiften, jag har ju egentligen ingen aning om vad jag får och inte får göra med knäet så jag kör tills det gör ont... och sedan kanske jag kör lite till bara för att extrakolla att det faktiskt gör ont ;)

Nej, nu ska jag läsa bok som kommer gör att jag kommer vakna som en alldeles ny feminist (jag råkade döda min gamla, inre feminist när jag gick med på att bli hemmafru för några veckor sedan... och jag saknar henne!). Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback