Inte så äventyrlig kanske...

Trevlig kväll igår, jag var ändå relativt imponerad av filmen. Jag hade visserligen inte så höga förväntningar från början, jag var ju ändå inte överdrivet imponerad av Avatar, så allt över den är ett lyft ;)

Synd bara att min babe (Ioan Gruffud) inte var världens trevligaste nisse och dessutom var han inte britt. Hemskt besviken på det... ovanpå det börjar han bli gammal. Damn it. Fast jag ska inte klaga, det var en hemskans massa vältränade armar med i filmen så jag hade väl att kolla på ändå. Mitt lilla harem (Erik, Adam och Hampus) hade det värre, om inte de nu oxå råkar gilla vältränade armar på killar ;D
 
Fick göra lite djupandningsövningar vid tillfällen, inte så farligt klaustrofobiskt som jag trodde den skulle vara (tack och lov) men jag tänker inte inom den närmaste tiden försöka mig på vare sig klättring eller dykning... och speciellt inte i kombination med varandra. Ska jag hitta på något äventyrslystet inom den närmaste tiden då blir det att försöka promenera bort till stan och traska runt där utan att köpa något onödigt. Där har vi min nivå på adrenalinkickar...

Nu ska jag ner och sätta mig med skolarbete, har lite att räkna klart på vår sista uppgift och eftersom jag är den med anteckningarna (och all ledig tid) så tog jag på mig hedersuppdraget att klia mig i huvudet över ventilationsledningar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback