Friday, I'm in love!

Tanken var att jag skulle vara på lektion mellan åtta och tio, sedan skulle jag sitta med installationstekniken tills föräldrarna kom vid sex-sju någon gång.

Hm.

Lite lätt ändrade planer, jag var på lektion mellan tio och tolv (ställde om klockan vid tre när jag insett att jag ändå inte kommer orka upp till åtta och jag kunde dessutom falla för gårkvällens masterplan utan att behöva skämmas) och har ätit lite lunch medan jag väntar på föräldrarna som borde dyka upp inom tio min.

Varför ens försöka skapa lite planer? Inget går som jag har tänkt ändå... Jag tror nog min fredag blev bättre på det här viset :)

Stefan tycker btw mitt ben är hemskt underhållande och drar sig inte för diverse robotskämt, en del sämre och en del bättre. Men - för att komma till saken - så signerade jag precis en banköverföring med namnet C3PO på hans förslag. Lite självdistans får man ju ha även om man inte kan så mycket om Star Wars ;)

C3PO?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback