Fint ska de va´;D

Sitter och äter pavlova. För er som inte vet (vilket jag inte gjorde innan idag faktiskt) så är det en marängefterrätt serverad med bär och grädde. Jag slötittade på nigella imorse utan att lyssna särskilt fokuserat men när choklad och grädde nämndes i samma andetag började jag lyssna. En chokladmaräng med lite grädde på toppen... najs ;)

Har spenderat dagen på IKEA faktiskt, sammanlagda summan på 98 kronor är nytt rekord men det var en väldigt trevlig liten tur med mamí. Rastade både mamma och nya bilen, nya bilen testades ganska hårt på landsvägarna och kom ut med gott betyg ;D

Så mysigt att vara hemma, vi har ätit oxfilé (lågtempad för det är ändå pappa som har lagat), druckit portugisiskt rödvin till, druckit lite espresso efter maten och så nu lite efterrätt till Let´s dance. Bättre program finns men det är å andra sidan inte på spåret vilket gör att jag (trots att jag har lagat efterrätt) inte är pensionärsklassad än ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback