En lyckad fredag trots allt

Efter att ha fått ytterligare räkningar från Österrike, problem med kopiatorn, ingen sömn och allmänt trassel under dagen så var jag inte överdrivet glad på livet men...

jag fick en väldigt trevlig fredagskväll trots allt. Istället för att behöva sitta själv och peta navelludd så hörde Love av sig. Det resulterade i vickningschips (kände han på sig att jag hade cravings månne?), film och en jäkla massa snack. Väldigt trevligt, har ju inte riktigt haft chansen att prata med pojken sedan han kom tillbaka från Kanada :)

Såg Easy A (vilken jag har sett innan) som jag trodde han skulle uppskatta humorn i (jag hade rätt, woopdidoo). Jag gillar verkligen den filmen,  den blir bättre för varje gång faktiskt, helt sjukt skruvad och inte den klassiska high school-komedin precis. Humormässigt är den så mycket mörkare och att den sedan är full av både krångliga ord och konstiga karaktärer gör mig glad på så många sätt att det är pinsamt ;D

Nej, nu ska jag sova. Har ju inte sovit på 1,5 dygn eller så. Önska mig lycka till med nattsömnen! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback