Effektiva och rationaliserande

Har varit superseriösa och pluggat... i sammanlagt tre timmar. Har jag nämnt att mitt matbehov oftast är större än mitt behov att färdigställa en konstruktionsuppgift? Gjorde så långt vi kunde iaf (vilket var ganska långt faktiskt) och funderade över vad alla andra stressade runt om i klassen. Vi måste verkligen vara den avslappnade gruppen med den lite mer chilliga inställningen... eller så missar vi hälften av uppgifter vi ska göra vilket jag betvivlar, för det känns som om vi lägger hälften så mycket tid på allt det här än resten. Vi kanske bara är fruktansvärt effektiva helt enkelt? ;D

Jag och mimmi åt lite lunch tillsammans för att sedan bara sitta och prata över en kopp te. Väldigt trevligt och det är skönt att prata lite strunt - och lite mindre strunt - för en stund.

Det tråkiga nu är bara att jag måste städa, drar mig alltid för det innan jag inser att det inte är så farligt egentligen. Men jag ska dra igång lite bra musik för att peppa mig och sedan hugga tag i dammtrasan. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback