A good day

Busy dag igår; skola fram tills nästan halv fem (nytt rekord, vi vill tacka vår lärare för utdelning av en petig uppgift...), faktiskt inte så farligt och än så länge är uppgiften nästan roligt (ett uttalande jag lär ångra när vi ska slutföra den). Det bästa var dock att komma hem, sätta sig i soffan och äta Ben&Jerrys. Rakt ur burken (för sådan är klyschan) och bara slappa. Jag råkade välja en fantastiskt god smak, Phish food, chokladglass med kola och chokladbitar formade som fiskar. Jag vet vad jag tänker börja knarka ;)

Malin kom förbi på lite godis- och filmkväll oxå, väldigt trevligt och ett tag sedan jag och Emmeli träffade tjejen så det snackades mycket och därför gick lite av filmkänslan förlorad (hm... kanske dåligt val med en snyftare??), en liten promenad i natten fick avsluta dagen :)

Fick glädjande besked igår oxå, har fått operationstid och den är inte ens om två veckor! Vem sa att det svenska sjukvårdssystemet inte kunde agera ibland?! Enda problemet med det är att jag måste väga mig för hälsodeklarationen... jag brukar sky vågar som pesten för jag vet att jag är siffermänniska och det i kombination med tävlingsmänniska kan få mitt huvud att gå i spinn. Vanligtvis bara kollar jag hur kläderna sitter men nu är det gjort och det gick bra... det är trots allt bara siffror, right?

Nej, nu ska jag se om det börjar bli dags för frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback