Busy, busy, busy!

Blir inte så mycket bloggande när man är hemma för man far ju bara runt som en annan snorloska :)
Lördagskvällen spenderades hos Lisa, fastnitad i hennes soffa med ett glas vin. Jag och Ebba var som två klubbade geter på morfin men Lisa var pigg så hon drog ut till hennes boy som satt någonstans och drack. Men tro inte att jag slutade ensam, nej, nej när det stängde på uteserveringen så fick jag sällskap i lägenheten. Festen fortsatte i lägenheten med en väldigt konstig blandning: jag, i pyjamasbyxor, en rufsig hund, en aptrött syster, en totalt laddad svåger, svågers än mer laddade buddy och så stackars Jeppe som skulle köra. Udda, så så udda men trevligt :)
Drog från Kristianstad på söndagsförmiddagen efter mysfrukost i soffan direkt till fika med Rebecka och Elin, att allting stängde vid två (vi träffades vid ett) var inget problem. Vi köpte glass med mera och gjorde marängsswiss istället. Kommer hem till Rebecka och upptäcker att hennes sambo har bakat kaka som smakar romerska bågar. Lyx, lyx, lyx!
Hämtar upp min egen sambo, vi drar hem och får grillad mat tillsammans med resten av familjen. Sex personer och en hund som äter upp halva huset, pratar högljutt och bara njuter av livet: det kan ju vara så att vi är italienska någonstans i bottnen ;)
Idag har jag och Emmeli försnillat tid som bara vi kan. Fantastiskt skönt och även om vi kanske inte "förtjänar" det egentligen så förtjänar vi det nog ändå ;) Nu ska vi lägga oss vid tvn och bara jäsa lite till för att vi är bäst :D

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hon har en bra sambo, den där Rebecka! Han måste vara en fin familj! (om det nu är den Rebecka jag tror ;)

Postat av: lovisa

allt br?:D

2011-04-05 @ 12:05:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Nea

Fy FAN vad gott med en kaka som smakar romerska bågar! MUMS!!



Och jag håller med, tycker att filmen var skitsöt, gillade den skarpt. Han var så söt att man smälte! ;)

2011-04-13 @ 19:19:13
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback