Torsdagslyx

Emmeli och jag gjorde kyckling i ugnen (med egenkomponerad marinad) och pommes till det, behöver jag nämna att det blev asgott...? Det blev asgott ;)

Smet iväg efter filmen (Micke & Molle) med ursäkten att jag skulle prova kläder inför kvällen men nu sitter jag här och äter wafers istället. Lyckat. Fast wafers är gott och jag har ganska gott om tid på mig =)

Ska iväg på LiveQuiz med flickorna (och Daniel givetvis), egentligen skulle killarna i klassen med oxå men de tröttnade på krabbet runt allt. Det hade i och för sig kunnat undvikas om de inte tvångsmässigt bjöd in halva Halmstad hela tiden.

Men vi flickor (och Daniel) är inte de som ger upp så nu ska jag iväg på LiveQuiz, dricka något glas vin och bara ha en trevlig stund =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback