Tankar och funderingar under dagen...

1. Vädergudarna måste ha varit på ett särdeles skämtsamt humör idag. Förmiddag: snö. En timme senare: sol. Tio minuter efter det: regn. Ytterligare tio minuter senare: hagel. Ja, ni förstår kanske att jag blir lätt förvirrad av deras ambivalens. Nu är det iaf som det brukar: det stormar och spöregnar. En helt vanligt halmstad-höststorm.

2. Jag undrar hur lång tid det kommer ta innan jag måste aktivt tänka på att det inte är en shot jag tar om kvällarna. Flour ska inte sväljas.

3. När jag väl vant mig av med shot-känslan kring munsköljet... innebär det att jag kommer gurgla shots hädanefter? Bevare mig väl.

4. Jag tål helt uppenbarligen inte en hel kopp varm choklad. Lite lätt laktosintolerant kanske?

5. Hur kan man ena sekunden känna sig uppblåst som en elefant (under gruppträningspasset) och nästa sekund tycka att man istället ser ut som en muskelbyggare (inne på gymmet). Föredrar att känna mig som en muskelbyggare btw.

6. The Classic Crimes album Vagabonds måste passa min sinnesstämning perfekt idag. Eller så är det helt enkelt ett väldigt bra album.

7. Tänkte titta på lite eye-candy i dagens film. Total flopp. John Travolta var snyggare när han var yngre, Jonathan Rhys Meyers borde inte ha en tunn mustasch (och ta skådespelarlektioner) och From Paris with love var en ganska banal film på det stora hela.

Nu ska jag försöka med Prince of Persia istället. Där utlovas iaf nakna överkroppar. Är man frustrerad så är man frustrerad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback