... so I need a hand to hold

Ny dag, nya tag. Har faktiskt städat lägenheten, så duktig har jag varit. Nu sitter jag och väntar på Louise, se om vi kan göra klart ena kursen idag. Hade varit skönt att kunna släppa det. Rättelse: jag sitter inte och väntar på Louise, jag sitter och väntar på de som ska byta persiennerna så att jag kan ringa Louise.

En ganska väsentlig skillnad.

Prince of Persia uppfyllde mina förväntningar lite bättre igår får jag nog säga. Är nu lite småkär i Jake Gyllenhall trots att han ibland ser ut som en slagen hundvalp i ansiktet. De snygga armarna uppväger det ganska bra ;D

Kvällen kommer nog bestå av mys i soffan med Emmeli. Vi ska se på Skönheten och Odjuret och plugga lite. Jag tror det kommer bli bra. Lite onyttigt, lite cola och lite te. Och mycket prat. Kanske vad jag behöver helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback