Jag skulle offra ett finger för att slippa bära en sådan här!

OnePiece Purple (light weight)



Det här är tydligen nya "inneplagget" för 1200 spänn. När jag känner mig redo att se ut som en bebis iklädd en sparkdräkt och dessutom betala 1200 kr för kalaset meddelar jag det.

Så länge kommer jag - utan hänsyn till i vilken omgivning jag befinner mig i - peka och skratta så högt att folk vänder sig om för att titta om jag får syn på en vuxenbebis. Ska alltid ha ett lager nappar med mig som jag kan ge ut till vuxenbebisarna. Tänk om de trillar liksom... de måste ju få ha sin tröst. 

 I övrigt har jag (när jag väl skrattat klart åt konceptet ovan) och Emmeli tränat igen (det har gått så långt att Mimmi har kallat oss hurtiga ;D). Bodypump den här gången och det kändes riktigt bra, tror vi båda har utvecklats åt rätt håll =)

Har idag även kommit på det ultimata sättet att fördriva tråkiga lektioner på, jag har nämligen tagit mitt kladdande i blocket till en helt ny nivå. Jag plockade med mig riktiga kalligrafipennor och satte mig och kalligraferade istället. Måste bara komma på en massa kick-ass meningar att kalligrafera.

Nästa steg är givetvis stålspets och bläck att doppa i. Funderar dock på om det vore att gå lite för långt, vill ju inte bli stoppad av läraren. Hm. Tål att tänkas på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback