Insomnia...?

Vet inte vad det är med mig. Varför i hela friden sover jag inte?! Varför har jag hamnat i någon sorts konstig cirkel som går ut på följande ungefär: jag sover som en sten i några dygn (och då menar jag verkligen som en sten... är det ingen som väcker mig så vaknar jag inte ungefär) och sedan är jag döpigg i någon natt.

Problemet är att det här är andra natten på samma vecka, jag ska till Italien imorn vilket automatiskt ger en väldigt lång dag med alla resor. Hade varit kul att vara pigg då ;D

Men fasiken vad jag längtar! Ska bli så jäkla kul, packade idag och vill bara få tid till att använda allt jag packade :) 

Jag får ändå säga att jag passade på att utnyttja tiden här vid datorn, jag har lärt mig lite mer om photoshop. Jag och emmeli pratade lite om att fylla en hel vägg med svart-vita bilder och jag blev helt frälst vid tanken. Så nu blir det att kika igenom alla bilder för de små guldkornen :) 

Nu ska jag försöka sova! Eller läsa en bok... eller bara något annat. 



Det här får jag se live på fredag förmiddag!! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback