I am everything and nothing...

Gårdagen blev precis så mysig som jag trodde. Blev lite förbannad vid den tillagda scenen i Skönheten och Odjuret dock, varför lägga in världens sämsta sång med fel röster?! Sjukt dålig. Jag lugnade ner mig så småningom visserligen.

Ska sluta äta Sourcream & Onion-chips dock, jag sover dåligt som fasiken och mådde dåligt långt fram på eftermiddagen. Mitt första mål mat för dagen blev middagen (stuvade makaroner och köttbullar). Inte alls ok. Vad hände med min aptit när jag tittade bort?! Det gick bra att springa på "tom mage" iaf, tur det för annars hade jag haft långt hem :P

Efter springturen och lunchen (som vi spenderade med Bolt btw, söt film) satte vi oss för att plugga. Det har resulterat till att jag just nu är totalt tom i huvudet. Tog en promenad till Maxi men inte fasiken hjälpte det, huvudet är precis lika blankt som innan och huvudvärken från imorse är tillbaka. Tom i huvudet blandat med rastlöshet är aldrig något bra. Någonsin.

Därför tänker jag hitta en trevlig liten film, bädda ner mig i det stora mysiga täcket och kanske ta en kopp te.

Och från och med imorn ska jag sluta gnälla här. Jag ska bli peppig och optimistisk med tankarna fulla av framtidstro. 

...eller inte. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback