Fler listor till folket!

Vad är klockan just nu? 12.35
När gick du upp ur sängen i morse? Typ halv elva
Vad har du ätit idag? En macka med ost och paprika.
Vad har du på dig just nu? Jeans och en tröja med 3/4s-ärm.
Har du städat idag? Japp! Hela lägenheten och diskat allt. Nöjd.
Dagens händelser? Låg och drog mig i sängen, gick ner för frukost med Emmeli och Daniel, dissade Sannarpsbadet och städade istället.
Vad gjorde du igår? Skrev klart instuderingsfrågorna, var i skolan, tränade två timmar och kollade på två filmer. Produktiv dag. Not.
Vilken film såg du senast? Prince of Persia (pinsam liten tjejig suck).
Den bästa filmen? Oj shit. Div disney-filmer, Shrek, Pirates. Jag har ingen favorit helt enkelt.
Hur många fingrar har du? 10
Flyter golfbollar? Antagligen inte... har aldrig provat dock.
Var är du just nu? I mitt rum vid datorn.
Är det någon annan i rummet? Nope, jag har lägenheten alldeles för mig själv.
Hur många signaler innan du svarar? Oftast vet jag inte vart jag har lagt mobilen så... alldeles för många.
Skiter du ibland i att svara? Lite då och då beroende på humör.
Har du en bokhylla? Ja, två
Om ja, vad har du i den? Böcker i den häruppe (och en döende växt) och filmer i den därnere. 
Vilken årstid är bäst? Sommaren får då fryser man inte häcken av sig varje dag.
Vilken dag är bäst? Lördagar, speciellt om jag är hemma hos la famillia.
Vad händer i sommar? Ingen aning, förhoppningsvis nytt jobb, kanske ny stad. Den som lever får se.
Vad såg du senast på tv? Project Runway.
Favorit program? House, Greys Anatomy, Cougar Town, How i met your mother, Lie to me, White Collar mfl.
Vad köpte du senast? Hmm... mat tror jag.
Ris, pasta eller potatis? PASTA!!!
Hus eller lägenhet? Hus, för jag vill ha en vovve och misstänker att vovven vill ha en trädgård.
Vara ihop eller singel? Ihop, men jag börjar vänja mig vid singellivet.
Skid- eller solsemester? Varken eller, city-semester är mitt knark just nu. Eller sol. För det är varmt.
Dusch eller badkar? Dusch!
Tom Cruise är: Konstig, men jag kan inte låta bli att gilla hans filmer ändå.
Vem är den bästa rapparen? Öööh... Eminem kanske?
Tycker du det är skoj att svara på frågor? Inte egentligen men jag borde öva inför att stå på mässan.
Hur mår du? Jodå, lite off men det är ju ingen ovanlighet.
Vad är klockan nu? 12.54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback