Färdigtentad!

Tentan gick nog bra igår, kändes som om jag vore tillbaka på högstadiet, tentan tog cirka 40 min och bestod av tolv frågor. WTF?! Sån tur kan man ju inte ha?!

Med tanke på att jag inte lyckades sova på hela natten (men jag läste ut min actionfyllda bok) så kändes det sjukt bra att 1) jag inte somnade och 2) att jag och emmeli hade bestämt att gå upp vid halv sju. Det gjorde natten lite kortare, vi hann äta frukost och kika på Mulan. Perfekta tenta-uppvärmningen, det där med att göra det sista pluggandet, struntade vi i :D

Resten av gårdagen bara återhämtade jag mig, sov i typ en timme och kollade på två Disney-filmer till (Pocahontas och Tarzan). Boxen var lika rolig som vanligt, fann mig i en lite konstig situation på slutet bara. På knä framför en manlig bekant... var i hela friden ska man fästa blicken? Jag tog det politiskt korrekta och tittade uppåt.

Avslutade kvällen med efter-tenta-bio, The Social Network. Ganska bra faktiskt, det hände inte så mycket egentligen men det gjorde heller inte så mycket.

Nej, nu ska jag äta frukost (har bara skjutit på det i två timmar eller så) och kolla på How i Met your mother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback