Spontan-torsdag

Kom på att vi hade en alldeles tokig kväll i torsdags oxå, jag har verkligen haft fullt upp. Efter spinningen traskade vi ju bort till mimmi för lite öl och nachos innan vi gick till Mårtenssons för LiveQuiz. Det blev ett lite speciellt quiz, vi drack flera glas vin och en drink, fick hjälp med svaren från de som stod i baren (tyckte de lite synd om oss måhända?) och pratade så mycket sex att en sexrådgivare skulle rodna. Fantastiskt trevligt och totalt spontant, varför gör man inte sådant oftare?

De här dagarna tillsammans med ungefär hela min umgängeskrets fick mig att inse hur gött det är att folk man tycker om runt sig, har tyvärr inte så många bilder från senare år som minnen. Får se till att skärpa mitt egentliga minne istället!

Ska nog sätta mig med mina bilder, småkika lite på hemnet och drömma om att bli lite vuxen. Toodles!


And lately I've been getting hunger pains when you lick your lips while you check me out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback