En helt vanlig dag...?

Hittade inga julklappar sådär... eller jo ett par handskar. Tjocka, mysiga tumvantar som jag ska ha när jag åker skidor :)

Hittade oxå ett par skinnstövlar (knähöga) i brunt som var så snygga att jag ville bryta ihop lite. Anledningen? Priset. 1500 kr. 1500?! Lite för mycket för en fattig student som dessutom ska iväg på skidresa och spendera nyår på ett spa. Jag vadar inte i pengar just nu precis. Men jäklar så snygga de var.

Just nu står jag och tittar ut över trädgården, det faller lite snö och bakmaskinen är igång för att baka lussebullar. Som soundtrack of my life just nu använder jag Winnerbäck, Radin och lite andra lite smått vemodiga artister. Det känns som en sådan dag :)

Jag är mästaren över bullarna om någon undrar. Därför jag kan blogga samtidigt som jag häller i lite mjöl på måfå. Den som sa att bakverk kräver exakta mått kunde antagligen inte baka. Baka gör man på känsla efter de första inledande gångerna. Eller jag gör det iaf. Lite mått som stöd men sedan är det bara att experimentera lite. Går det skit så går det skit. Ibland kan de bli lite fula men smaka gott ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback