Home sweet home

Det blev inget Harry, nackdelarna var så många fler än fördelarna. Så idag har jag haft världens längsta tågresa på mig att ångra det här. Visserligen var den långa tågresan än av nackdelarna (att den sedan blev en timme längre än beräknat förändrade inte det faktumet precis) men det hindrade ju inte min hjärna från att gå på högvarv.

Eftersom jag är hemma innebär det att jag har försökt få med mor på bio, det gick inte så bra vilket innebär att nästa projekt är att övertyga far. Har inte så stora förhoppningar men det gör inget. Just nu är jag mest glad att vara hemma, höra mor och far prata, känna lukten av pappas mat och se hunden krypa frenetiskt för lite godis.

Tänkte öva lite med henne själv nu! Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback