Fullbokad helg

Tillbaka i Halmstad efter en väldigt trevlig "halvhelg" i Lund och Malmö. Jag och emmeli passade på att julshoppa lite samtidigt som jag ändå skulle till Elin så i lördags traskade vi runt i Malmlö tillsammans med mina alldeles egna Skåne-tvillingar (Karin joinade oss för lite lunch och traskande). Väldigt trevligt, jag och emmeli var visserligen totalt värdelösa på att faktiskt hitta några presenter. Bättra lycka nästa gång?

Mot slutet av eftermiddagen började jag halta. Någon gång måste jag faktiskt lära mig: ta inte stövlarna när det ligger snö! De är så jäkla hala att jag for runt som en snorloska i Malmö och på grund av det drog jag knäet lite. Jag har döpt det till "snöknä" och jag får det varje vinter. Lär dig!!

Kvällen spenderades i Elins soffa med lite varma mackor, godis och Iron Man. Hade jag haft lust att recensera Iron Man skulle jag bara säga en sak: killfilm. Och inte på det bra sättet. En killfilm på det bra sättet kan jag uppskatta men det här var lite banalt och den enda medverkande tjejen skrek, trånade och betedde sig allmänt som ett fån. Gwyenth Paltrow får mig att skämmas och inte ens att Robert Downey Jr är snygg kunde hjälpa upp den. Bläh!
Ja... det hade jag sagt om jag ville recensera något. Hm. Host.

Hade myskväll i fredags oxå. Lizze, jag och emmeli lagade mat, åt lite chips med dipp och kollade på Eat, Pray, Love. Eller nåja, vi kollade kanske inte riktigt på den eftersom vi gav upp efter ungefär halva filmen. Den tog ju aldrig slut! Väldigt kul dock att Tuva Novotny var med. Det såg vi iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback