Framtidsoro

Hemma i Halmstad igen och tack och lov är min sambo äntligen tillbaka! Eller visserligen har jag inte hunnit träffa henne än för hon är på möte men hon kommer alldeles snart hem och då ska vi prata! Ja, fy fasiken vad vi ska prata! Vi pratar mycket vanligtvis men nu är det faktiskt säkert 10 dagar ifrån varandra, kan ni tänka er hur många ord det resulterar i?!

Ja, jag har saknat henne. Verkligen mycket! Kan inte fatta att om ett halvår (cirkus) har jag tagit examen, blivit vuxen och förlorat min sambo. Allt på en och samma gång. Hur i hela friden ska jag överleva det? Hur i hela friden ska jag kunna bo ensam?!

Stora frågor... som jag redan har ångest över. Kanske borde ha mer ångest över att behöva skaffa ett jobb men jag fungerar inte så helt enkelt.

Nu ska jag se vad som kan finnas i frysen. I need food!

Kommentarer
Postat av: t

härlig blogg :)



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback