Flexibel (?) igen

Var på gratismassage idag, något sorts värdebevis från la redoute. Ganska handy faktiskt, en halvtimmes massage att unna sig. Väldigt trevligt.

Dock inte helt smärtfritt, måste ha några fruktansvärda knutor i ryggen för fy tusan vad ont det gjorde ibland. Men den känns lite smidigare iaf :D

Efter lunchen nu satt jag och emmeli kvar vid tvn och ramlade in på första delen av Greys Anatomy säsongsavslutning (säsong 6 är det vi pratar här). När jag såg det första gången var min tanke: "Oj, kära någon. Nu börjar det spåra!" Och jag gillar verkligen inte serier som har spårat. Men det räddades upp. Säsong 7 är lika bra som någonsin och jag kan, utan att flippa, fortsätta kolla på en av mina all time-favoriter.

Nu ska jag vila en stund innan spinningen i eftermiddag. Det är krävande med massage, ett stopp på ÖoB (handlade gigantiska tjurmuskler till ebba, de attraherade fler än en hund när jag promenerade hem), laga mat och sitta vid tvn :P



Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback