Ett varningens ord.

Eftersom jag bevisligen suger på att uppdatera ska jag försöka ändra inriktning på den här s k "bloggen". Istället för att försöka skriva om mitt liv, som bevisligen är så tråkigt att jag inte ens vill berätta om det, ska jag försöka skriva om den stora hobbyn i livet: serier och film.

Jag har precis ägnat de senaste timmarna åt en film (nästan klar) och två avsnitt av min nya favorit-serie. Och jag bubblar över att få berätta om det för någon. Och eftersom ingen egentligen vill läsa om varför min lärare är en höstdepression i mänsklig form (jag hade en fyndig sms-konversation med en classmate jag försökte roa) så har jag kommit fram till detta ytterst mogna beslut. Som förhoppningsvis kommer att förhindra mig att se sjutton avsnitt av något på rad... utan paus... måste jag recensera varje kommer jag kunna spara på mina serier! :D

Som start för det här kan jag jag ju meddela att uttrycket "favorit" är väldigt flytande. Oftast sträcker det sig till den serien jag gluttar på i just den sekunden. Lätt flytande alltså.

Så det här får bli startskottet (pang??). Och eftersom jag är lätt oplanerad borde jag kan förvarna om att bloggen kan innehålla vissa... avslöjande. Vill du inte se det eller höra talas om det... kanske du borde hålla dig borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback