Drömma kan man ju alltid

Ännu en lång dag i klassrummet. Trodde aldrig jag skulle få komma därifrån, det känns som om arbetet aldrig blir klart heller, hela tiden dyker det upp nya små detaljer. Jag blir så trött av att bara tänka på det...

Nu ska jag snart iväg på core och spinning dessutom... sedan lär jag bara vilja gå och lägga mig. Kanske borde det, fått lite för lite sömn inatt och det tär verkligen på mig.

Sitter och funderar på vart pengarna tar vägen egentligen. Det är inte ens en vecka sedan CSN-stödet kom in och efter hyra och allt så står jag plötsligt med 2500 kvar?! WTF?! Jag tror jag hatar att vara student lite i smyg. Jag påbörjade mitt jobbsökande igår så förhoppningsvis ska det gå åt det bättre hållet.

Så länge kan man bara drömma om den här:

Fiat 500 1,2 Lounge Barbie Edition
(Källa: blocket.se)
Helt Awesome! Nu ska jag byta om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback