Distraktioner

Ja. Jag borde faktiskt plugga. Antingen det ena eller det andra... förslagsvis det ena eftersom vi ska plugga det andra imorn. Men just nu är jag lite omotiverad. En stund på internet kanske löser det hela resonoerar jag vilket antagligen är ett helt misslyckat tankesätt. Orkar inte bry mig dock. Inte just nu.

Jag och min sambo (måste sluta säga sambo, det finns fler än en som faktiskt tror att vi är ett lesbiskt par därute redan) ska julbaka senare idag. Snön ligger över Halmstad och inspirationen för onyttigt spirade vid frukosten. Jag är så fantastiskt tillfreds med min situation just nu, mycket för att det faktiskt ligger snö, snart är dags för första advent och på lördag ska det julshoppas. Så sjukt mysigt helt enkelt, det är så mysigt att jag sitter med ett litet leende på läpparna redan nu. Fånerier :D

Nu ska jag nog ta tag i mitt liv. See ya' suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback