Irritation, pain, förväntasfull och trött samtidigt... himmel!!

Lite pissed... på Netto alltså. Vilket företag är det när dess anställda inte kan få kontakt med personalavdelningen för att få svar på frågor. Skit samma, får ringa som klagande kund imorn istället. Men dock irriterande.

Har iaf varit och tränat, värken mellan skulderbladen låter mig inte glömma det iaf, sjukt skönt. Tog kanske inte i ordentligt men det borde jag ju inte göra heller så. Ser fram emot att pilates ska börja som gruppträning, här tusan ska det tänjas ;D

Dusch, matlagning och montering av hylla står på schemat de nästföljande dagarna, pappsen kommer upp med hela min packning (och den är stor!!) så jag har lovat att bjuda på middag och sängplats. Det minsta jag kunde göra...

Nu pyses det... puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback