Julafton

Jag vet inte riktigt hur i hela friden man har tid med allt som ska göras på julafton, vi hade inte paketutdelningen igår men lyckades ändå fylla hela dagen till max. Julmat, julfilm (nåja, Knight and day, men vi såg den ju på julafton), julgröt och lite julpoker. Jag lyckades vinna 2 av 3 gånger, vem äger?! ;D

Lisa åkte bort till Emil på kvällen och kvar blev jag med päronen så efter en promenad (inkluderat lite brottning givetvis) satte vi oss och kollade på The Holiday. Jag är faktiskt ganska förtjust i den filmen, den är så söt att till och med pappa tyckte den var bra :) Känner mig lite Cameron Diaz ibland, jag vill gråta men kan inte... fast jag blir nog mjukare för varje år. Som en överkokt knäck som legat alldeles för länge utanför kylen, blir jag lite mindre tuff för varje år. Snart kom jag vara mjuk som smörkola, haha! :) 

Idag är det lite slödag innan jag ska göra mig iordning för lite party party. Fick en utskällning av Elin när jag sa att jag funderade på att vara nykter. Jag tycker inte om att behöva ta mig hem till Asarum efter en utekväll, sätter mig inte gärna på bussen på juldagen precis. Då kör jag hellre... men det löste sig. Jag körde utpressning på Lisa och har henne att köra mig. Party party it is! :D

 

Ebba (fläkvovven) har oxå slödag, såhär låg hon imorse... ingen stress att ta sig ut på morgonpromenad där inte ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback