Jag är inte ett av teknikens underbarn...

Har varit aktiv idag, åt frukost vid åtta, tog en morgonpromenad och har sedan kammat hunden. Ebba var inte särskilt nöjd med kammandet, hon anser att det är största straffet i världen. Men hon är alltid lika glad efteråt; vill man bli fin får man lida pin som det heter.

Just nu försöker jag gå omvägar runt tekniken. Tog lite bilder imorse som jag skulle vilja ha in på den lilla bärbara... problemet med det är att det inte finns en enda sladdjäkel i närheten (vilket bara är oförståeligt) så jag försöker nu med bluetooth. Det vete katten hur det går... internet samarbetar inte särskilt bra och deras supportsidan till datorn är mer än svåranvänd. Får kanske vänta till senare när jag har fått tag på min personliga IT-support (pappa, som har glömt jobbtelefonen hemma idag :P)

Inte så mycket att göra idag, eller jag ska ju träffa Lizze, Elin och Rebecka (i olika omgångar) under dagen så får väl passa på att vila nu. Annars vet man aldrig hur det går med min lilla stackars kropp. Suck.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback