Surprise!

Pappa hade med lite överraskningar från hongkong visade det sig idag; wasabi-sås (såå gott!) och en liten mini-högtalare, ungefär 10 cm lång. I rosa till mig! Faktiskt oväntat bra, mamma har inte flippat än, fantastiskt!

Sjukt grym, den matchar min lilla rosa datorn som i sin tur matchar min lilla rosa mobil. Japp, jag är en tjej och är stolt över det ;D

Lisa var så härligt blond när hon fick sin. 

Lisa - "kan man använda den med hörlurarna då?"
Resten - "varför skulle du vilja använda hörlurar? Det är en högtalare..." 
Lisa - "ja, men om man vill höra på radion i högtalarna då...?"
Mamma - "så du ska alltså ha den som din nya mp3??"

Familjen vrider sig av skratt... Lisa hon rodnar. Jag älskar min syster!! Vi har lite kommunikationsproblem... det resulterar i lätt konstiga konversationer som vanligt haha  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback