Ut med hockeyn!

Har gjort nada och niente nu på kvällen. Kollat på os-krönikan och kommit ihåg stunderna när jag satt och hoppade i soffan. Jag kan kolla på allt utom ishockey. Ishockey är en jävla skitsport som borde förbjudas, de enda som kan tycka det är någorlunda kul måste vara nästan lika testosteronstinna som hockeyspelarna själva. För vilken annan sport har inga stränga reprimander när deras utövare börjar slåss?! Inte ens inom kampsportvärlden är det så slappt och det är det meningen att man ska sparka skiten ur varandra. Nej, bort med hockeyn eller skärp reglerna!

Tog en promenix med vovven sen oxå, en låååång en faktiskt. Var ute i en timme och traskade, provade mitt nya pannband (som funkar finfint, tackar som frågar) och lyssnade på musik. Är ju ändå ganska nöjd när man kan få ha det så :)

Tänkte kolla på en film här men päronens dator är flippig och jag orkar inte använda min lille så lägger mig och läser en stund istället. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: karin

tack. :) ja, jag ska hålla ut! :P tycker verkligen att det ska bli underbart, både morgondagen och fredagen. :) så himla fint!

och ja, chips är nog ett måste... mest ost-smak!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback