Trött, trött, trött

Baksmällan har fortfarande inte slagit till, betyder antagligen att den inte kommer heller. Men jag är så trött att jag satt och halvsov vid middagsbordet. Gästerna har precis gått och det var nog i rättan tid, några sekunder till och jag hade somnat med huvudet på matbordet.

Ska träffa elin lite senare, ska hämta henne och sedan ska vi ha myskväll/mysnatt. Vet inte om vi sover här eller hos henne men vi ska dela säng (nåja, det lär kanske bli i olika sängar), minnen och hemligheter. Precis som vi brukar när vi är i k-hamn samtidigt.

Vårt förhållande är inte det minsta komplicerat, när vi är fulla blir vi kärvänliga och det förklarar telefonsamtalet tidigare idag:

Hon - strulade du med någon?
Jag - Nä, jag tror inte det... förutom med dig visserligen.
Hon - Men det var ju bara lite småpussar, det räknas inte.
Jag - haha, näää du, jag fick tunga och allt igår.
Hon - oooooj. Jaja, skitsamma!

Så japp, jag fick strula... kanske inte det svar hon väntade sig kanske dock ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback