Tell the devil I said hi when you get back to where you from

Sitter och är lite pissed på mig själv. För att göra saker mot bättre vetande och sedan förlora på det. Ska jag aldrig, aldrig, aldrig lära mig??

Nej, nu skiter jag i skiten. Jag ska ha jullov med allt det innebär; lugnt, i karlshamn med de gamla kompisarna. Saknar min Fredrik så mycket, ska bli mys att träffa honom efter nyår. Halmstad ska bort, bort, bort ur huvudet!

Bara en liten redovisning imorn (som jag nu ska skriva stödord till, lär inte behövas men man vet aldrig) och sedan har jag jullov. Drar så snabbt jag kan från stan, plockar upp lill-monstret hos stor-monstret (översättning: ebba hos lisa) och sedan ska jag hem. Äta fisk och krama pappa när han kommer hem från hongkong på fredag!

Jag längtar!



Jag och Fredrik på balen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback