Snö-mys

Här är några av bilderna jag tog igår. Hann inte med det igår utan fick en sladd och satte mig nu. Har tusan fullt upp när man är hemma; man stöter på folk i mataffären och då måste man prata. Mormor och morfar (uttalas "mo-mo" och "mo-fa") kom förbi och åt lite mat på deras väg ner till Egypten (Sturup). Och mitt i allt springer en stackars elektriker omkring och försöker fixa elen i ett alldeles förvirrande hus haha. Han har träffat mer av min släkt än vissa av min pojkvänner hahaha.

Mamma och jag har iaf hunnit med en tur till Bromölla och kikat lite på sänggavlar till henne och papi. Jag passade även på att få lite inspiration till mitt framtida boende. Inspirationen uteblev, mami och jag upptäckte att det var roligare (och mer passande) att hitta en massa fel istället ;)

                            
       

Klockan halv nio igårmorse, soluppgången var fantastisk och våra buddies, åsnorna, kom bort och hälsade på ebba som vanligt :)

                              

                                                       Ståtlig vovve som inte ville gå in ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback