Slö-fredag

Jag är trött så in i norden (lägga sig vid tre och vakna självmant innan halv sju kan göra så med en människa) att jag ska krypa ner med en film tror jag och fortsätta testa min nya högtalare :)

Har spenderat eftermiddagen/kvällen tillsammans med familjen; ätit hemlagad pizza, druckit lite vin och avslutat med en espresso och lite mörk choklad. Det är precis som det ska vara. Skillnaden är att hela familjen håller på att somna. Pappa har jet-lag, jag har inte sovit och mamma saknar antagligen lite sömn oxå. Den enda pigga just nu är hunden.

Det har sin naturliga förklaring; hon har sovit precis hela dagen. Som en stock och på rygg med tassarna rakt upp i luften. Fläkig vovve haha! Så har resten av oss inte gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback