Silver!! :D

Har spenderat kvällen tillsammans med hela familjen samlad, bänkad i soffan för att kolla på handbollen. Till och med hunden var närvarande, hur i hela friden hon kunde fridfullt sova medan vi skrek som idioter är ett stort frågetecken dock!?

Tyvärr en förlust men det blev inte så mycket spö som jag hade väntat mig, det var verkligen de två bästa lagen som var i final. Norge har kört över allt motstånd utom Sverige men idag var norskorna bättre så jag är inte särskilt arg. Eller jag ska erkänna, jag var arg . Herregud jag svor över allt som rörde sig; domarna, norskorna, svenskornas felpassningar, domarna... ja. Det var så att mamma var chockad (och hon borde ändå ha vant sig vid det här taget kan man tycka).

Har även författat romaner i sms-form (som morsan uttryckte det); var ju tvungen att uppdatera Hampus om handbollen och efter diverse udda samtalsämnen slogs det vad. Jag tror inte han har envisheten/tålamodet att lära mig spela tv-spel och han tror inte jag kan lära honom baka.

Jag har en stark känsla av vinst här... stackarn vet inte riktigt vad han har gett sig in i helt enkelt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback