Paket-tokig!

Igår klädde vi granen och idag fick jag äran att lägga fram paketen. Eller äran och äran... tror det var mer en sadistisk mamma som givetvis visste att jag skulle bli fruktansvärt nyfiken på innehållet i de paket jag inte har styrt över själv.

Hon lyckades... jag hittade ett paket (emils idé det här tydligen... ska pumpa honom på lite info när vi träffas senare i veckan) som jag inte har den blekaste aning om vad det kan vara. Ett paket som jag inte har koll på och det driver mig till vansinne!

Jag är nyfiken som en katt, ett fruktansvärt kontrollfreak och envis som en åsna... de tre egenskaperna ihop kan ju bara klassas som ett helsicke. Det här med paket är ett så fruktansvärt ambivalent drag hos mig, jag älskar att bli överraskad samtidigt som jag hatar att bli överraskad. Schizo?? Alldeles säkert.

Men Ebba är iaf på min sida, hon gav sig in bland paketen här nu och letade stenhårt efter sina (ganska lätt, hennes luktar ju oftast trots allt). Hon är oxå nyfiken som en katt helt enkelt, det känns bra.

Ebba och jag mot världen! :D



Ebba hjälpte till att plugga när vi var i Halmstad. Hon var awesome ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback