Mysdag

Tillbaka från alle efter en väldigt trevlig förmiddag, vi vandrade runt på stan och pratade en massa. Jag försökte övertyga honom att köpa en massa kläder, han försökte övertyga mig om att han är student och det är fysiskt omöjligt. Jag prackade på honom en massa snygga koftor (jag har en kärlekshistoria med herrkoftor, det är så att jag vill vara kille!!) och fick honom faktiskt att köpa en. Score!

Köpte även ett pannband till mig, nu slipper jag se flintis ut (vilket jag gör när jag har mössa). Sedan tappade vi energin totalt, mozartskulorna försvann och då höll vi på att bryta ihop så vi gick hem till honom och lagade mat (omelett). Riktigt najs, så mysigt att bara gå runt och prata, skratta och göra som vi alltid gör.

Han har lovat att besöka Halmstad så nu tänker jag tvinga honom och Fredrik. De får ta med gitarren så jag kan få lite musik i huset oxå :) Men innan dess måste Fredrik komma tillbaka från USA. Då ska jag kidnappa honom och vi ska bosätta oss i alles källare med en massa sällskapsspel och disney- och skräckfilmer. Mys!

Nu ska jag måla vägg snart! Dags för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback