Lill-julafton

Har haft en supermysig kväll. Lisa och Emil kom bort på middag och eftersom Emil inte ska vara här imorn så passade vi på att byta julklapparna. Så nu är alla julklapparna öppnade och innebörden av lill-julafton har blivit lite vidare :)

Har fått asmycket najs får jag säga, jag är så mätt att jag vill spy (måste ju äta julgodis medan man öppnar :D), jag har huvudvärk efter Emils och pappas intensiva hockeymatch (de letade upp ett gammalt hockeyspel) och jag är bara allmänt nöjd att ha familjen i närheten.

Den enda som inte är riktigt nöjd med kvällen är nog hunden, hon har gått och lagt sig för att komma undan stisset och oljudet. Asocial ;P

Bilder och mer detaljerat kommer imorn (?), just nu är jag så trött att jag bara vill... sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback