Klipp, klipp

Sådär nu var jag klippt och stylad. Eller typ. Jag har världens bästa frisör, hon bara skrattade när jag berättade om mitt lilla psykbryt. Jag måste utstråla något för jag blir automatiskt mobbad, på det bra sättet givetvis. Vi skrattade som fasiken medan hon försökte klippa mig.

Det blev väldigt bra iaf, sitter nu med plattad lugg. Väldigt nyfiken på hur det kommer se ut när luggen är lockig men just nu är jag väldigt, väldigt nöjd med att bara ha en lugg. För första gången i mitt liv! Sjukt!

På tal om att utstråla något så måste jag ha någon speciell dragningskraft på barn. De kommer alltid bortstudsande till mig, jag förstår inte varför bara! Jag gillar inte barn!! Är de som hundar kanske? De känner lukten av rädsla?? Kan ju vara det ;D

Dagens träning är gjord iaf, jag underskattade hur mycket snö det faktiskt ligger, vilket innebar att jag fick pulsa som tusan. Varm och glad blev jag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback