Klant-fia

Vi kan nu alla komma överens om att min karriär som hantverkare hade varit osedvanligt kort. Jag är helt enkelt för klantig; provmålade färgen til föräldrarnas sovrum och lyckades på något sätt (fråga mig inte hur) sätta ner stegen i locket! Lätt irriterad på det. Annars är väldigt kul att måla och den nya färgen matchade mammas kakelvägg sjukt bra (ja, de ska ha en kakelvägg i sovrummet :P)!

Det är ju faktiskt julens projekt, jag ska hjälpa till att renovera deras sovrum. Se till att det köps nya sänggavlar och så vidare. Sjukt bra, då kan jag spendera andras pengar utan att behöva röra mina ;D 

Nu vill jag ha lunch! Pappa är och julhandlar maten så det kan ju dröja ett tag visserligen. Vaknade vid halv nio imorse faktiskt, efter elva timmars sömn. Behövdes det kanske? Japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback