Kill-magnet? Eller bara trubbel-magnet?

Jag är en magnet. En magnet för "på-fyllan-killar", det vill säga fyllekåta killar. Någonstans mellan trean på gymnasiet och nu borde jag ha lärt mig känna igen typ kunde man tro.

Nja. Eller mjo. Till slut kanske. Jag kör på stilen jag hade innan: allt alla säger är ett skämt. Punkt. Det funkade alldeles utmärkt igår, jag tog inte en människa på allvar.

Så jag hade alldeles utmärkt roligt, riktigt askul faktiskt. En sån där lyckad julfest där alla verkade vara på gott humör, vi pratade och skämtade hela kvällen. Helt perfekt. Mkt 6-prat blev det oxå... förstår inte varför man alltid hamnar i just det diskussionsämnet. Jag tycker det är kul visserligen så varför inte. Pojkarna verkade vara chockad över mkt, kära ngn, oskulder hela högen månne? höhö.

Den här dagen har omväxlande spenderats med plugg, tv och mat. Gärna mat i samband med tv. Det har gått framåt med projektet iaf och det känns bra. Åt dock alldeles för mycket nu på kvällen så känner mig lätt illamående men det är sådant man får ta, duschen tog bort det mesta iaf. Nu luktar jag mest godis :D Älskar min bodylotion!

Nej, nu blir det sängen! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback