Karma sucks!

Ok. Jag ska inte kolla på handboll. Min karma suger. Sverige har spelat som gudar tills jag sätter mig vid tvn, efter 10 min stegade jag bort; arg som ett bi och med ett Sverige i underläge. INTE OK!

Mamma får uppdatera mig istället :P

Ska nog kolla på en film istället, såg precis Letters to Juliet (söt) så funderar på att hålla temat Amanada Seyfried och köra på Dear John. Den ska visserligen vara sorglig men jag är så destruktivt rastlös att det kanske är vad jag behöver...?

Vill bara komma över den här rastlösheten, den är inte bra för mig. Har med urladdningen idag efter redovisningen att göra, det och så känns det som om jag fortfarande är borderline bakis (vilket bara är bullshit). Men ångesten från igårmorse vill inte riktigt släppa, jag svävar någonstans i ingenmansland och jag hatar det!

Allt är bra tills jag är ensam.
  



En något osminkad (och nykter) jag i söndags. Dock innan gästerna hann komma för det där är typ... underkläder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback